album-art

00:00

Day Trading Attention: How to Actually Build Brand and Sales in the New Social Media World

توجه تجارت روزانه اثر گری واینرچوک

اطلاعات بیشتر

نویسنده:

گوینده:

Gary Vaynerchuk

مدت:

8 hours and 24 minutes

زبان:

English

کتاب‌های مرتبط

درباره کتاب Day Trading Attention (توجه تجارت روزانه)

گری واینرچوک در هفتمین کتابش توصیه های عمیقی در مورد استفاده از استراتژی های تبلیغاتی مدرن برای افزایش توسعه برند و رشد فروش ارائه می دهد. واینرچوک بر اهمیت تسلط بر داستان سرایی در مناطقی که توجه کمتری دارند، به ویژه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، تأکید می کند. او راهنمایی‌های دقیقی را برای کسب‌وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و سازندگان محتوا در زمینه درک و استفاده از توجه، تولید محتوای استراتژیک، و استفاده مؤثر از پلت‌فرم‌های تبلیغاتی مدرن در محیط به‌سرعت در حال تغییر امروزی ارائه می‌کند.

Day Trading Attention
Gary Vaynerchuk
Business
May 21, 2024

In his seventh business book, bestselling author, entrepreneur, and investor Gary Vaynerchuk offers fresh, in-depth advice to enhance brand development, grow sales, and beat the competition using modern advertising strategies grounded in social media.

In his 2013 bestseller Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk showed the world how to create winning content for underpriced attention channels. But since then, new platforms have emerged, others have become less relevant, and algorithms are incentivizing new styles of content. New skills are necessary to create advertising that builds brand and sales.

In his latest book, Vaynerchuk argues that today’s fast-growing businesses, brands, content creators, and influencers have one thing in common: They mastered storytelling in areas of underpriced attention, which predominantly exists across a handful of social media platforms. Informed by 20+ years of business and marketing success, he contends that the biggest transformation and opportunity is the “TikTokification of Social Media.” Increasingly, platforms are distributing content based on what users are interested in, rather than who they follow.

Small businesses, large corporations, and creators can take advantage of this trend to develop brand and grow sales by producing relevant, strategic content, even if they don’t have an audience. But how does one make relevant content? What should advertisements look like, in this new world?

In this book, Vaynerchuk provides detailed answers to these questions and more, revealing the tactics to master modern advertising with strategies you can apply to the moment you’re currently living in.

دیدگاه‌ها

دوست داریم نظرتان را بدانیم، اولین دیدگاه را بنویسید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود کتاب‌‌ها باید اشتراک تهیه کنید

و دسترسی به بهترین کتاب‌های صوتی و الکترونیک