album-art

00:00

A Touch of Ruin: Hades & Persephone, Book 2

لمسی از خرابه اثر اسکارلت کلر

اطلاعات بیشتر

نویسنده:

گوینده:

Meg Sylvan

مدت:

12 hours and 32 minutes

زبان:

English

کتاب‌های مرتبط

درباره کتاب A Touch of Ruin (لمسی از خرابه)

 در این داستان، رابطه پرسفونه با هادس علنی می شود و باعث ایجاد یک جنون رسانه ای می شود که زندگی او را مختل می کند و خطر افشای هویت واقعی او به عنوان الهه بهار را به خطر می اندازد. هادس که بار گذشته‌ای پرآشوب را بر دوش دارد، در حالی که مردم سعی می‌کنند به پرسفونه هشدار دهند که از او دوری کند، با موشکافی مواجه می‌شود. فاجعه ای رخ می دهد و پرسفونه را ویران می کند و هادس تمایلی به کمک ندارد. پرسفون ناامید، معاملات پرمخاطره ای را انجام می دهد که عواقب شدیدی دارد. در حالی که او با جنبه جدیدی از هادس روبرو می شود و با از دست دادن او مقابله می کند، این سوال را مطرح می کند که آیا واقعاً می تواند ملکه او شود یا خیر.

A Touch of Darkness
Hades x Persephone Saga #2
Scarlett St. Clair
Mythology
April 22, 2020

Persephone's relationship with Hades has gone public and the resulting media storm disrupts her normal life and threatens to expose her as the Goddess of Spring.

Hades, God of the Dead, is burdened by a hellish past that everyone's eager to expose in an effort to warn Persephone away.

Things only get worse when a horrible tragedy leaves Persephone's heart in ruin and Hades refusing to help. Desperate, she takes matters into her own hands, striking bargains with severe consequences.

Faced with a side of Hades she never knew and crushing loss, Persephone wonders if she can truly become Hades' queen.

دیدگاه‌ها

دوست داریم نظرتان را بدانیم، اولین دیدگاه را بنویسید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود کتاب‌‌ها باید اشتراک تهیه کنید

و دسترسی به بهترین کتاب‌های صوتی و الکترونیک